Kärleksbrudarna

2013-09-11
18:31:57

You´re the one kap.4

Amayas perspektiv

Jag måste tyvärr lägga på nu, men jag hade det jätte trevligt igår och, ja, vi kanske skulle kunna hitta på nåt´imon, eller nåt´? ” frågar YOHIO i mobilen.  ” ja, självklart! den här gången är det min tur att hitta på nåt´ kul! ” Han säger inte emot och jag lägger på. Jag tänker tillbaka på gårdagen, hur han kramade mig, hur vi kysstes, hur han viskade vackra ord i mitt öra...

Jag vaknar upp från mitt drömade när min mobil ringer, ” Amaya ” svarar jag. ” Hej Amaya! Det är Linda. Jag vet inte om du kommer ihåg mig, men vi var på sommarläger för några år sedan. Eh, jag hittade dig i min kontakt lista och tja, sökte lite och ja, vi bor båda i Sundsvall! ” säger hon med ett litet skratt. ” å, jag tänkte att, ja nu när vi är arton så kan vi ju fira lite på nån´ klubb? Om du vill? ” frågar hon osäkert. ” alltså bara om... ” börjar Linda. ” jo, självklar! Varför inte? ”

 

Vi står och väntar på våra drinkar och jag börjar känna mig lite nervös. ” Linda, du vet jag har aldrig lixom, och jag vet inte vad YOHIO kommer tycka och... ” jag blir avbruten i mitt nervösa sammanbrott. ” YOHIO? ” hon tittar på mig, ” jo, alltså YOHIO är min pojkvän. ” Linda spärrar upp ögonen. Det ser ut som hon ska säga något, men hon hejdar sig. ” Skit samma, nu ska vi ha lite kul! ” säger hon tillslut.

” Ett två tre! ” räknar vi i kör sen tar vi änu en klunk av den först äckliga, men nu välsmmakliga whiskyn. ” Kolla där är ju Seike! ” nästan skiker jag för att överrösta den höga musiken. Linda hör mig inte så jag tar spritflaskan och går ut på dansgolvet mot Seike. Jag tränger mig förbi alla dansande kroppar och kommar slutligen fram till Seike.

 

Seikes perspektiv

Plötsligt ser jag Amaya stå framför mig, gud va´ sexig hon va´. Vi börjar dansa och jag speker hennes vackra kropp, jag tar flaskan med sprit som hon håller i handen och tar några klunkar. Jag böjer mig fram och kysser Amaya, hon följer med i rytmen till musiken sammtidigt som vi står och hånglar. ” Vad sägs om att gå hem till mig? ” frågar jag. Hon nickar och vi tränger oss fram mot utgången.

Väl hemma sliter vi av varandras kläder och hamnar i mitt sovrum.

Taggar: yohio noveller;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: