Kärleksbrudarna

2014-03-07
16:07:00

Lite allting
Aha, påväg till Norrköping så tänkte att det är ett perfekt tillfälle att blogga! 

Ni kan säkert lista ut vad jag lyssnar på...
YOHIO break the border... Den har jag iaf nedladdad... 
#sakurafalling



Men har typ skrivit ett brev till Seike, men har inte skickat det... Det är lite allmänt om honom och mig bara...

Läste klart världens bästa bok!!! Asså ni måste läsa " The mortal instruments "!!! Så sjukt bra!! Jag läste precis ut andra delen... Det finns sju varav 2 översatta tredje kommer i vår nån gng... Men Jace ( en av huvudpersonerna ) han är så sjukt snygg!!!


Och han är helt fantastisk i boken!!! 

Han typ dödar en massa demoner, men sen är han kär i fel person, kan man säga... Ehe, vem får ni läsa själva!


Har fortfarande crush på Tosse och Carl, dom är ju lixom sjukt gulliga! Men tror absolut inte att dom har crush på mig... Och det är ju synd... Men det är deras val lixom.

För övrigt så flyter livet på... Nationella proven nu. Har gråtit en del över klassen, att vi inte kommer vara klass efter sommaren... Jaja life goes on till it ends

" why be like everybody else
When you Can be yourself "

#rain


Idag i skolan har jag varit katt... Hehe... Och Signe med

Och Saga och Hanna...

Om ni inte visste det så vloggar jag oxå lite grann... lillayohio fanet heter kanalen... Jag är inte så duktig men det lär man sig va? Det tror jag... 

Men iaf, det kanske kommer en till idag, för att jag har tråkigt... Men hare <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: