Kärleksbrudarna

2014-04-02
16:03:00

Hej YOHIO!!!
Så, har varit borta, igen. Har inte mått så särskilt bra de senaste dagarna, faktiskt... 
 
Sista gng jag pratade med Emelie var via mobil i måndags, två dar sen! Jag brukar alltid skriva god natt till henne och hon har inte ens märkt att jag är borta! 
Jag har inte varit på sociala medier, förutom igår, då min ig ÄNTLIGEN började fungera ien. Och då gjorde jag misstaget att råka dela det på Twitter, smartass jag är. 
 
Sen har det varit lite annat oxå... Men jaja.
 
YOHIOs nya album ÄLSKAR jag, även fast den fått mkt kritik så älskar jag den så mkt för är så bra!!! Det är bara att dom som skriver inte är van vid hans musik, det är däremot jag, och asså då mkt bättre än heartbreak hotel. Om ni gemför  honom med det, känner ni inte mig. Haha.
( han ser ut att ha det lite relax )
 
En av hans låtar heter Invidia, och jag sökte upp det och det är en av de sju dödssynderna på latin, avund. Passande om man lyssnar på texten.
( klockren bild )
 
Mina favvo-låtar:
• rocket
• Invidia 
• together we stand alone
• before I fade away
 
For the moment ligger jag typ död i sängen, vi hade typ världens jobbigaste idrottspass idag... Intervall  Usch, mina muskler är helt slut!!! Hoppas aldrig mer...
 
Btw älskat dig Saga!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: