Kärleksbrudarna

2014-02-02
14:47:21

YOHIO GICK VIDARE TILL FINAL!!
Asså omg, har träningsvärk bc fangirlade så mkt och typ sträckte mig... Haha sånt är livet! Nej men asså är väääääääldigt tacksam att han gick vidare, asså han var ju typ bäst av alla... Många gillade Linus ( som sjöng om sin bror som dog i bilolycka ) men den var ju inte ens bra!? Hur som helst
Älskade YOHIO, du äger. Eld elr inte, du var bättre än dom andra. Även fast " to the end " inte är din bästa låt så är deb bättre. " songbird " var ju vacker med men, YOHIO's in my heart <3 som alla redan vet 
Duck face


Här är hans vykort, som jag antar att man kan köpa nånstans nån gng... 

Nej men detta var till er som inte såg mello, antar att hela Sverige såg det då men iaf!!! Löv ya guys <3 

PS. Signe, älskar dig fast du inte gillar YOHIO elr orkar med mig när jag spammar Twitter med YOHIO grejer, men hoppas det är ok? Och förresten, fika på stan på alla hjärtans dag? <3 bio nån dag kanske? <3


Taggar: BFF, VÅR ÄLSKADE YOHIO, YOHIO, YOHIO i mello, alla hjärtans dag, biff, melodifestivalen;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: