Kärleksbrudarna

2014-07-23
19:08:04

Jo men hej känslor va kul att ni kom och hälsade förbi
Hej! XD
 
Så, idag är det 8 dagar sen jag och Emelie pratade. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt... På nåt´ sätt saknar jag ju henne men det känns ändå som att det här hjälper oss på nåt´ sätt.. Jag vet att det är konstigt., ni behöver inte påminna mig, men nu har jag inte gråtit över henne sen, aa mitt senaste inlägg. Ni kanske inte tycker att det är så lång tid, men jag brukade gråta varje kväll innan vi bestämde detta. ( Eller det kanske var jag som fick oss att göra såhär men det spelar ingen roll nu. ) Fråga mig inte vrf jag grät, för det vet jag inte riktigt själv än, men jag gjorde det. Kanske för att jag hela tiden saknade henne och tänkte på henne hela tiden och ja. Det var inget annat än Emelie. Allting kretsade runt Emelie. Nu gör det inte det så det kanske är bra? Och det är inte Emelies fel, det vill jag verkligen inte att ni ska tro. Det var jag själv som var för obsessed för att släppa henne. Släppa kanske är fek ord men acceptera att vi bor så långt bort från varandra och att ingen kan göra något åt det. Nu när jag inte ska prata med henne tänker jag inte så mycket på vår distans. Jag tänker på henne, självklart. Hon är en underbar person och hon förtjänar allt i världen, så snäll är hon. Varje gång jag bläddrar förbi henne bland mina bilder sticker det till lite i bröstet, men jag vet att det är såhär nu. ( satte btw på notis på henne igen, jag var tvungen... ) Jag får leva med detta som jag har gjort. Och somm sagt så mår jag rätt bra. Jag har inte  raderat nåt´ några bilder elr nåt´ och inte avföljt, jag har bara låtit det vara.
 
Jag vet inte om jag lyckats nå ut i alla hörn av min vän-krets att KERBERA HAR SLÄPPT SITT NYA MINI ALBUM. Heh... Jag älskar låtarna... b.la. Ghost Town, som är en av mina favoriter... =D Fredrik sjunger så fint... och jag vet vad ni som är utanför fandomen tänker, ja, det finns 2 olika Fredrik. Ironiskt nog spelar båda bas XP Fredrik och Fredrik spelar i Kerbera och Desaiha ( YOHIOs " bak band " ). Skillnaden är väl att Kerbera Fredrik har långt svart hår och har många tatueringar på armar och så och YOHIO Fredrik har ju brunt hår, inte så långt osvosv. 
Iaf, första gången jag hörde " Come back " en av  Kerberas nya låtar tänkte jag på Little Great Things som var med i mello ( kommer inte ihåg va låten hette ) den är väldigt lik... 
 
Neh gud... YOHIO... Usch, började tänka på YOHIO och hur gammal är man när man slutar kalla sig själv som ett " fan " av en artist? Är 22 åringar " fans ", när jag är 22 är YOHIO 28... Han fyller för fan 30 när jag är 24!!! Ååå... YOHIO... Min fina YOHIO... Det finns så många fina låtar om kärlek och sånt och jag sitter här helt ensam... Jag skulle faktiskt behöva nån riktigt bra vän som bor nära... Mitt liv är så deprimerande.... På tal om YOHIO haha asså jag är så flummig när jag ska skriva... 
 
" Listen to  your heart, before you telling good bye " Åh nu får jag skuldkännslor. Mitt hjärta vill inte vara utan Emelie... Jag vill inte...
Taggar: BFF, Jag älskar dig, YOHIO, du är bäst;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: