Kärleksbrudarna

2014-01-30
19:16:05

YOHIO i mello med mera!
 
Jaaa!! Bara två dar kvar!!! ÅÅÅÅÅ!!! L Ä N G T A R ! ! Asså YOHIO är först ut!! Vet ni, man kan redan rösta!!! Här är nummret:
09920201
Ni vet alla som läser detta att det skulle betyda såhär \_________________________( ^_^ ) __________________________/ mycket för mig om han skulle gå vidare till final OCH esc. Asså vilken dröm. 
Såg en intervju igår med honom och Helena ( elr vad hon nu hette ) och han är ju helt underbar!! Asså rosa och blåa dreads... och typ en as snygg keps med nitar!! <3<3 älskar såååå!! 
 
Hörde dock att han fick väldigt dåliga resentioner av aftonbladet elr vad det nu var... nån tidning... Hoppas VERKLIGEN inte att den ( låten ) är så dålig... tror inte att den är dålig då men, mindre bra än dom andra. Har ju lixom redan röstat.  
 
Gillar nu Heikki väldigt mkt. Finsk 25 åring som spelar i Seikes band " DIE/MAY ", och det är olika reaktioner från klasskompisar... nån tycker han är sötare än YOHIO nån tycker verkligen inte att han är söt osv. Men här får ni en bild:
 
 Personligen tycker jag han är söt... men sötare än YOHIO... nej. 
 
 
Igår fick jag ett leende som jag aldrig kommer glömma, kommer kunna leva på detta leende i säkert en vacka till. Tycker om att göra andra glad, det får en själv att bli glad. Även om det inte var från dröm killen ( ingen är det just nu hehe ) så blir man sjukt glad, särskilt när man hört från tjejkompis att han gillar en... Det känns ju kul! 
Btw har typ världens blåmärke på rumpan pga ramlade när vi åkte skridskor... jätte kul,inte. haha nej ni får ingen bild på det! haha
 
Nej men det var allt jag hade att säga för den här gången! Ska försöka uppdatera lite oftare.... Kram på er <3 
 
P.S om YOHIO vinner ska jag ge alla jag gillar en kram <3
 
P.P.S har nu äntliigen laggt ut kap. 6 på " yohioochseikenoveller.blogg.se " och ja, jag stör mig lika mkt varje gång på att namnet är så långt....
Taggar: Jag älskar dig, MIN ÄLSKADE YOHIO;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: