Kärleksbrudarna

2014-02-22
10:00:22

It's my life I can do what I want to
Hejsan hejsan! 
Nu är det såhär att jag inte har gjort nåt inlägg på länge...
No shit Sherlock 
Och för det säger jag förlåt... <3 så här kommer det lite allmän uppdatering
* jag har varit i Kalmar med Signe och shoppat
* lovet är snart slut ( kul att ' livet ' kom upp som allternativ )
* jag har gjort mkt fast ändå inget, typ...
* och det jag har gjort mest av allt SOViT!!!

Jag ska börja med att säga att jag hatar dessa kvällar då man gråter sig till söms, det kan vara både glada och ledsna tårar. Fast det brukar börja med ledsna tårar men sen iBLAND så övergår de till lättnade tårar, typ. Som igår kväll, kände mig ensam och som att jag aldrig skulle få träffa Emelie. För ingen av föräldrarna verkar fatta hur oerhört mkt hon betyder för mig/jag betyder för henne. Asså så många kvällar jag har gråtit BARA för att jag tänker att jag aldrig kommer få träffa henne... Men sen tillslut lyckas hon alltid övertala mig att vi KOMMER att träffas, fast kanske inte nu. Då bryter jag ihop totalt och säger att det är nu jag behöver henne ( det brukar vara ungefär likadant varje gng ) ( förutom igår då, då var det annorlunda ) men hon lyckas alltid göra mig glad igen, av nån anledning... Men då brukar jag gråta för att jag är glad ist... Asså jag hatar  att gråta, man tycker ju att tårarna borde ta slut snart lixom... Ändå känns det som en befrielse när man gråtit klart... Av nån anledning.
Hur som helst så tycker jag att dom måste förstå hur mkt vi betyder för varandra och att det är en omöjlighet att jag ska kunna vänta till sommaren. Visst finns det mer art göra då men det år ju mig hon ska träffa och inte aktiviteterna. För det finns inte så mkt att göra... Men jag saknar saknar saknar henne!!!! Och jag blir snart galen av alla dessa " vi kommer träffas kanske inte i vår dock " meningar som slutar men att jag ger mig och väntar, men om du läser detta mamma så MÅSTE jag praktiskt taget åka upp snart för det är lite jobbigt... Snälla

Och sen börjar skolan igen, aha, tjejgruppen sitter jag i ja... Älskar verkligen... Inte. Man hoppades där ett tag på att få sitta med dom ' roliga ' killarna men icke, med tjejerna hamnade jag. Med tjejerna som fnittrar och verkar som om dom gick i 3;an... Kul lixom. 
Och sen typ vill jag klippa av Klas hår, vrf ska han ha det långt när det jämt är uppsatt???? Har velat klippa av den där toffsen 461910163 gng DEN HÄR TERMiNEN! Usch.
Och snart är det 7;an!! L Ä N G T A R! Var på nåt möte inför 7;an och det var spännande! 
Jag kommer dock sakna Signe otroligt mkt... Hemska tanke att vara utan henne... But that's life... 

Nu har ni fått en liten uppdatering... Hoppas att det inte tar lika lång tid
Till nästa inlägg... Hehe men ni fick ju ett nu iaf! Var glada för det!! 
Ha det bra kexchokla! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: