Kärleksbrudarna

2014-01-01
12:19:22

haha jag han inte skriva nåt igår...
Eftersom jag inte han skriva gott nytt år igår skriver jag det idag istället! 
 
GOTT NYTT ÅR!! 
 
elr
 
VÄLKOMMEN 2014!!
 
 
Så, klart. 
 
Nejmen, man kanske skaa göra som alla andra?
 
Tack så mkt alla fina vänner, ( båder irl och inte ) speciellr Wendela och  Emelie. Ni har hjälpt i alla svåra stunder. Ni är dom underbaraste jag vet, ni finns alltid där. för mig, vad som än hänt. Även när det inte hänt nåt finns ni där. Räddarna i vardagen. Tack så mkt för det <3<3 Ni är #minaänglar
 
Jag antar att jag måste skriva detta oxå, för han betyder så mkt...
 
Tack för allt YOHIO, du var den som öppnade alla dörrar, som släppte in mig i denna värld. Det är jag evigt tacksam för. Jag gråter när du pratar på " BREAK the BORDER TOUR FINAL 2013 " Du säger så vackra ord, och ja, vi  är din lilla kärleksarmé. För vi ska förändra världen, eller hur? Revolution som du säger. Tack för alla fina vänner du gett mig, alla nya band som jag hittat pga dig. Du äger. Du är bäst, vet du det? Men du är det. Bäst. Vackrast. Underbarast. 
Pga dig hittade jag ju underbara Seike och Heikki! <3 Dom är oxå big part of my life. Har dock inte Seremedy skivan... än. Ni är oxå underbara. 
 
Tack till mina läsare.
 
 
Om du läser det här mamma; Tack för ett underbart 2013, jag minns det som att det var igår... 
Vi har haft våra stunder då allt var bara helt perfeckt. ex. Swedenrock festival, KISS och Overworld. Alla filmmys vi haft osv. Tacka Petter för ett bra retsammt år. Han ska få en kram av mig när jag kommer ner, lovar. 
 
 
Nu känner jag mig rätt så nöjd. Det finns såklart jättemånga jag vill tacka på alla möjliga sätt och vis, men jag troor jag fått med dom viktigaste. Wenndela, Emelie, YOHIO ( Seike och Heikki ), mamma och Petter lite snabbt. Tack för ett underbart 2013, vi kan göra 2014 ännu bättre, eller hur?
 
 
Okej, har inget nyårslöfte, men jag vill bara säga att jag förväntar mig att jag ska träffa en massa nya människor. Både mina älskade twittervänner men jag ska ju oxå börja i en ny klass i höst. Det ska bli spännande! Kanske nån snygg kille i min klass? haha. 
 
 
nejmen nu är jag klar! <3
Taggar: Jag älskar dig, MIN ÄLSKADE YOHIO;

Kommentar:
#1: Anonym

Man tackar!! 2014 kommer bli superbra &så! Med Sweden Rock och annat smått och gott!

2014-01-01 @ 21:25:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: