Kärleksbrudarna

2014-07-19
22:33:41

Jag saknar dig jag saknar dig

Jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig  jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag jag saknar idg jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jagsaknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar  dig. 

 

Det där är en hel sida jag saknar dig på word i storlek 18, men jag menade bara de två första meningarna. Resten var bara förhoppningar om att jag skulle saknar mer, mer, mer. Gråt mer, känn mer, var inte så känslokall. Jag är inet kall, jag har inga ord. Folk brukar säga att " ord räcker inte till för att... " men asså jag vet inte vad det är för fel på mig. Det var mitt fel att jag och Emelie inte ska höras förrän 63 dagar och det får mig att må så dåligt, att det var mitt fel. Det var jag som gjorde att detta inte funkar. Det är jag som är boven. Jag har gjort fel, så mycket fel, att vi inte  ska höras på 63 dagar? Inte ringa, inte smsa och helst inte läsa varandras tweets, men det gör jag iaf. Har dock tagit bort notis på Emelies tweets. Framsteg. Eller? Betyder det bara att jag verkligen inte har nåt hjärta alls. Jag kanske ska leva ensam för att jag inte har nåt hjärta, skaffa vänner som jag sen puttar bort för att förstöra mig själv. 

Sen är det ju inte bara Emelie jag saknar. Självklart inte! Jag saknar Wendela otroligt mycket, eller? gör jag det? och YOHIO av någon anledning... Jag har ju bara träffat honom en gång och det kommer jag knappt igåg, känns som att jag var så liten då.. Men på nåt sätt saknar jag honom. Är det möjligt? Har denna kvinna utan hjärta verkliga känslor för en pojke hon för det första aldrig kommer kunna få och för det andra knappt känner? För fans känner väl inte sina idoler? De vet allt om dem men det räknas väl inte som att känna någon. Jag kommer iaf aldrig få träffa honom ensam och typ ha en pratstund, då skulle ju alla vilja det och det går ju inte. 

Får man hoppas på nåt så dumt? Får man tänka på kändisar som vänner? Vänner som aldrig sviker. För vänner sviker väl aldrig? Jag är ingen vän, jag sviker. Jag är en svikare, en kompis. Mer kompis än vän är jag. Jag är ingen vän... Inte ens en dålig vän är jag. Bara en kompis som sviker. " bästa vänner " tyvärr det funkar inte på mig jag har inget hjärta jag känner ingenting jag har vänner men jag är  bara en kompis som sviker.

Fick precis ett sms av Wendela som att hon visste att jag skrev allt detta

" Jag tänker på hur glad jag var vid Orsa. Vid midsommar. Alla fina människor där. Hur fint han log när jagpratade med honom, Pelles kommentar och allt var bara bra.

När du och jag kramades 2:a maj. Den värmen. Alla vänner jag såg där.

När jag skämde ut mig när jag flippade ur 2:a maj innan konserten typ..

När jag råkade putta till postern som YOHIO lagt upp i hörnet så fint.

Han mammen som sålde öronproppar. Haha <3 

Under konserten. Allt.

Lyckan efteråt, alla minnen. 

När YOHIO spelade i Göta källare. Hur nära han kom då. Men jag bara stod stilla.

När du och jag skypat så många gånger. Skrattat. Gråtit. Jag kommer aldrig glömma alla dessa minnen. De är fina på något sett. Jag är glad över det. Men är glad över att det hänt mig. <3

När JENZiiH bara skrev " Hej Wendela " till mig på kik.

När vi lärde känna varandra på Twitter. Jag har skrivit mycket nu. Men jag vill bara att du ska veta hur tacksam jag är. Just nu är jag inte ledsen. Jag saknar det. Men tänk att att jag fått uppleva allt detta. BARA genom YOHIO familjen. 

Du är en fin vän Linnéa. Tänk att YOHIO svarat dig. Tweetsen du vet. Du har pratat med honom i telefon.

Du har de som bryr sig om dig och jag hoppas du känner det. Oavsett gör jag det! Jag är så glad över att du finns - 

Kramar till dig. " 

Tänk vad mycket vi gjort iaf... Nu fick  jag en helt annan sinnesstämning. Hon skrev innan också, min fantastiska Wendela, hon gemförde vi vänner med stjärnorna och solen, hur vi får hennes värld att snurra. Hon är en väldigt fin vän med. Hon är så mycket mer än fin. Hon är fantastisk och ja, det finns inte ord för hur underbar Wendela är. Henne har jag inte puttat iväg, än. 

 

Nu är jag helt stum, ingen aning vad jag ska säga och skriva. Vet inte ens vart jag var och orkar inte kolla heller för det kan få mig på dåligt humör igen....

Och jag hoppade faktiskt över en sak. Ettt namn. Heikki. Känsligt ämne... En till som jag har puttat bort... 

Halv 11 är klockan. Jag är inte trött, är aldrig det efter att jag gråtit, nu dock för att jag blev så rörd men iaf, det är tårar som tårar. 

Varför får  bara kändisar träffa  kändisar? 

Jag kanske ska sluta nu, inte som jag hade tänkt. Hade inte tänkt ut nåt slut men blev så paff nu.... Tack Wendela, jättemycket. Och tack YOHIO även fast vi aldrig kommer bli vänner. 

 

 

Det var väl för pip att jag skrev  titeln nu, jag och Emelie skulle ju se den filmen tillsammans... Det kommer ju inte gå nu... Åh, Emelie... vad har jag gjort? Men jag måste klara mig, nu är det ju snart bara 62 dagar... 

 

( Har inte kollat stavfel och sånt nu just so U know ^^ )


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: