Kärleksbrudarna

2014-02-08
10:56:13

Allt och ingenting
Idag ska jag på " Jesus Christ superstar " med " Ola Salo "!!! Det ska bli jättekul!!! Gratis till och med. Våran kompis som skulle gå har blivit sjuk så vi ( jag och mamma ) fick varsen biljett gratis, väldigt praktiskt. Men asså det ska bli skitkul!!!!! 

Meningen med bästisar är väl att man ska ha kul tsm och ta hand om varandra? För om man ber om hjälp ska dom väl iaf försöka hjälpa? Fast jag kanske har fel... 

Ibland måste man inte ha en anledning att må dåligt elr vara ledsen, ibland känns det som att livet sviker av ingen anledning, och när det gör det gäller det verkligen att ha nån att stötta sig mot. Som en bästis elr nån annan man gillar. I torsdags var en sån dag för mig, jag grät och jag grät och jag grät, nästan utan anledning. Men det hade iuförsig varit en tuff vecka, Nationella proven osv. Sen fick jag reda på att min crush inte alls gillar mig och bara har drivit med mig, inte kul. Så det förstörde min fredag... Men life goes on lixom.

Jaja, kände bara för en liten uppdatering

Asså jag har kärat ner mig i denna underbara YOHIO ännu mer... Efs jag har en hatar-alla-artister-utom-YOHIO period blir det nästan bara YOHIO musik, bilder osv och mamma kräks på det, typ. Hon orkar inte med mer YOHIO men jag klarar inte av nåt annat än YOHIO... Jobbigt läge lixom.... 




Taggar: YOHIO;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: