Kärleksbrudarna

2013-10-24
18:25:47

Skärp er!
Känner att jag kanske skulle vänta lite med nästa novell... Det blir lite mkt med alla proven och läxorna överhuvudtaget. Ber därför om ursäkt i förskott för att jag inte börjar på nån´ ny. 
Vill oxå be om ursäkt för att ni tvingats stå ut med mina halvtaskiga noveller som igentligen inte är så bra... Däremot lovar jag att hålla er uppdaterade om kill grejorna, tex att Signe sa att jag tyckte Christoffer var trög bara för att jag skrev ( på bänk book ) att killar är tröga. men då menade jag ju förstås inte Christoffer! Känner att det börjar bli jobbigt att skriva Christoffer så skriver från och med nu Tosse. Ibland kan man bli lite sur på bästisen, som gör grejer man inte vill att hon ska göra.
 
Snart släpps DVD;n från btb med YOHIO, önskar att jag får tag på en sån´... Blir helt konstig av helt okonstiga saker nu för tiden, sjukt jobbigt. Vill vara normal. Går inte. Försöker skärpa mig. Går inte. Blir katastrof. Blir rörigt. Blir skämmigt. Kan man radera saker från folks minnen? Om man kan det kan ni vara så snälla och kontakta mig. 
 
Dawn of dreams äger.
 
Fast Sakura chiru, Inglorious och Stellar slår nog dawn of dreams. Fast det är absorlut inget fel på LOVESESSED heller, älskar oxå Innocense!! Och Welcome to the city! Sen får man inte glömma Distant fucker och 3!! Hallå!! Kan ni sluta göra det så svårt?
 
Kan ni sluta vara så ointresserade?!?! Klas 1 och 2!! Klas 1 okej, Klas 2 inte okej!
Taggar: mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: