Kärleksbrudarna

2013-10-23
17:21:38

Killisar
Jag vill vill vill att Carl eller Christoffer ska gillar mig mig mig!! Kan de inte fatta att jag kommer grina på skolavslutningen bara för att jag kommer behöva vara utan dom! ( Men mest kommer jag nog gråta för att jag kommer behöva skiljas från Signe! Min allra bästa vän, som hjälpte mig genom dagen. Kommer sakna dig så jävla mycket!! ) Som tur är så är det ett tag kvar... 
 
Idag skrev jag och Signe en lapp som vi satte i Christoffers bänk, men han missade den... HUR?! Den satt mitt på bänklocket! Hur blind får man va´? Hoppas iaf att han reagerar på det vi skrev. Vi skrev inget elakt om det är de ni tror, vi skrev typ att vi gillar honom på ett konstigt sätt, fast han fattar nog inte det. Som jag har skrivit i ett annat inlägg är killar lite svårfattade ibland ;) men efter jullovet har han kanske fattat! 
 
Skvätte vatten på Carl och han skvätte tillbaka men missade så sen puttade han på skoj lite på mig så att jag slog mig sen under lunchen sa han:
 
Jag tror hon är lite sur 
 
och stirrade på mig, EH, JA!!! LITE SUR!! 
 
Hsh så är han  jättesöt och luktar gott... ( vet det eftersom han hela tiden springer och pratar med Nils och Christoffer som sitter bakom oss ) och självklart skulle min bästa vän säga det till honom! Han bara:
 
Jag doppar mitt huvud i choklad.
 
Choklad? Allvarligt? Men jag tror ändå att jag skulle passa bättre med Christoffer... kanske?
Taggar: mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: