Kärleksbrudarna

2013-10-15
18:21:28

Är ni tröga eller?
Nu måste jag bara få skriva av mig. Vill inte nämna några namn så alla killar kallas Klas och alla tjejer kallas Klara.
 
Va´ fan håller du på med Klas?! Du fattar inte riktigt att ingen förutom Klara tycker om dig va´?! Du är inte så cool som du tror och vi vill inte höra om allt du kan för att du har läst en fakta bok istället för en skönlitterär bok?! Kan du bara vara snäll och sluta prata med mig och sluta kolla på mig! Kan du inte fatta att jag varken gillar dig eller kommer vara med dig frivilligt. Du skryter om att du är så bra på handboll och tror att du är bättre än alla andra på alla sporter! Men du suger!
 
Varför måste alltid du vara i centrum?! Du tror att du är så speciell bara för att du har  skurit dig, blivit av med osuldenn och röker! Du är bara 12!! Du blir inte populär bara för det! Sluta " leka " med mina kompisar! De är inte homosexuella! Självklart bryr jag mig inte om om du är med dom eller inte, men sluta hålla på med dom! Jag fattar att du har det tufft men du behöver inte prata om det hela tiden!
 
Alla söta killar är lite tröga tror jag... Idag flydde Klas från mig ( och Klara ) när han skulle få en kram! Man flyr inte från tjejer som villl kramas!!
 
Ta inte det här personligt, eller det är ju till några speciella personer, men... jaja skit samma!

Kommentar:
#1: Haaaanna

Fattar vilka du menar Linni, håller faktiskt med dig!!!

Svar: Ja, använder du alla 5 datorer?
Linnéa V

2013-10-16 @ 16:25:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: