Kärleksbrudarna

2013-10-21
18:07:22

Allmänt
Hur ska jag uttrycka mig?
GE FAN I MIG OCH DET JAG HÅLLER PÅ MED!! JAG BRYR MIG INTE! BARA LÅT MIG VA´! 
 
Idag satt jag och Signe ( min bästis ) vid runda bordet och diskuterade med Jessica ( våran lärare ) att killar är lite svårfattade, de fattar inte att vi gillar dom och att det är sista chansen nu innan vi byter skola, medans Klar nr 2 lyssnade och jag tror fortfarande inte han har fattat! Han satt och lyssnade medans vi, jag och Signe, sa att vi gillade dom! Det är allvarligt något som är fel!
 
 
Det är så jobbigt när man vet hur man ska skriva för att få det perfeck, men så måste man ha någonting emellan, fattar ni? T.ex. 
 
Lilla Lukas satt fast i trädet och kunde inte komma ner, och så kunde han komma ner och de levde lyckliga i alla sina dar!
 
Jag är precis där nu, måste ha någonting bra emellan så att man fattar slutet, som kommer bli såååå bra! 
 
Hade en till sjukt störande person att skriva om, men kommer inte ihåg...
Taggar: mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: