Kärleksbrudarna

2013-11-13
19:43:04

Var på stan med SIgne
Haha gjorde världens roliigaste sak idag när jag vat på stan! Jag och Signe gick fram till två personer och sa:
Du är i koma
Det här är inte på riktigt
När jag knäpper med fingrarna har du glömt alltihopa
och det var sååå kul! Först gick vi till en äldre dam och hon bara:
Oj herregus så läskigt!
och så backade hon undan och såg jätterädd ut. Andra gängen var på en ungdom på Willys och hon bara stirrade! Det var jättekul! D Ö R 
 
Innan vi gjorde det gick vi på Lindex och jag provade ett mörkrött läppstift och det blev jättebåligt så jag torkade bort det med händerna sen så råkade jag tårka mig i ansiktet så jag var helt röd om hela kinden... Love my life
 
" Every mother gave birth to a child
Exept my mother
she gave birth to a legend "
 
Signe pratade om nån Agnes  som jag måste söka upp... men jag kommer inte ihåg eftermamnet...
H J Ä L P  M I G  s I G N E
Denna Agnes gillade manga och lyssnade på LOVESESSED vilket jag också gör så hon tyckte att jag borde träffa henne, eller åtminstone prata via internet eller nåt´. 
 
Måste göra svenska skrivläxa men kommer inte på nåt´ att skriva... Asså det här ska jag skriva om:
Berätta om något tillfälle när du fått och/eller någon en komplimang. Hur känndes det att ge respektive få en komplimang?
Enklase i världen... nej men vad ska jag skriva?? NEED HELP! 
Taggar: mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: