Kärleksbrudarna

2013-11-15
22:10:07

Nu ska jag försöka få ur mig nåt kul
Okej, nu ska jag få ihop nåt´ bra att skriva... okej.
Vrf ska jag aldrig få se de programmen jag vill? Typ " Bones ", " The mentalist " och " NCIS "? Dom äger ju! Men min älskade familj ska ju kolla på bygglov, arga snickaren, äntligen hemma, hocky och FOTBOLL?!?! Snälla nån! Kolla på lite spännande pogram istället! Mentalist äger ju! Elr är det bara jag som är konstig som tittar på sånna pogram? Jag kollar oxå på Akward, väldigt bra. Men det vill dom ju inte heller se, Nä! Nu kollar vi på barnkanalen! Let´s make Linnéa mad! =) Nej men seriöst? Kan inte jag få se nåt jag gillar? Och inte fick jag se Kalle moreous med mera när YOHIO var med! Det här börjar bli väldiigt frustrerande! Men som tur har vi två TV;isar hos mamma, så jag så Bergs bärbara talkshow ( när YOHIO var med ).
 
Har önskat mig " Drömmen som blev sann " i julklapp ( en bok ) undrar om den fortfarande finns att köpa signerad? Om någon vet det kan ni ju kontakta mig. 
Alla skriver att den är såå bra och att de gråter när det läser och liknande men hallå! Jag har inte läst den! Och kommer antagligen inte göra det på ett tag heller! Livet är surt ibland...
På tal om det, alltså man tycker ju jättesynd om De som bor i Fillipinerna. Man önskar ju att den bara kunde ta slut, upphöra, aldrig funnits. Det skulle vara så mkt bättre tycker jag.
Så mycket bättre skulle YOHIO kunna vara med i! och Dobidoo! Haha skulle vilja se YOHIO i Dobidoo! Saltis! ( = Smiled A Little Then I Stoped ) undra vem han skulle få vara med? Haha Tina Turner ( Hur stavar man hennes namn? aja ni fattar ) 
Är fortfarande deprimerad för att jag inte kunde gå på en enda btb konsert! :´( Det är så orättvist!  Och Saga ska gå på " One Direction " konserten men jag fick inte gå på YOHIOs konsert! Helt klart fuskigt! Jag sa endå till i typ Maj! och hon i September bara: 
Du skulle sagt till lite tidigare
Jag bara nähä? Det menar du inte? Därför är " Drömmen som blev sann " Extra viiktig! Ingen btb konsert och ingen bok, det är skandalöst! Vrf får inte jag vara lite fan-girlig? Jag är ju för fan oxå tjej! och breaker! Ingen jävla beliver! Beliber? Beliver? Beliber? Vrf ska jag veta vad det heter???! Jag är ju en Breaker! Inte nån fåning Beliver ( beliber? )
Nåja, klockan är ca 22.05 så det börjar bli dags att avsluta det här... men jag skulle nog kunna få ur mig mer men orka! 
 
sov gott sötisar! <3<3
Taggar: MIN ÄLSKADE YOHIO, mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: