Kärleksbrudarna

2013-11-09
17:17:55

Klassfest
Igår var det klassfest och det var kul. 
 
Jag hade faktiskt kul. 
 
Okej, let´s start somewhere. 
 
Vi åt pizza och kladdkaka + chips/godis. Killarna hade nån tävling om vem som kunde dansa med flest tjejer, så jag har dansat med: William, Nils, Mr Man ( pga Carl ) Gustav ( som jag trodde att jag hade kommit över ) och Carl! Fast " dansa " är fel uttryck. Jag kan inte beskriva hur han gjorde, det var som att jag var falig ich han stog så långt bort som möjligt när vi " dansade ". Men jag hade jättekul iaf! =) Jag dansade lite med Signe också ;) ( och några andra tjejer + lärarna ( inte tryckare då men dans ) ) Saga och Manne dansade med varandra till varje tryckare och det var jättegulligt! 
 
Jag vet nåt´ som ingen annan vet!!
 
Jag önskar att killarna inte var så " okej, nu  har jag dansat med dig, nu nästa ". Det var ju lite tråkigt men annars var det kul =) 
 
 
 
 
 
Vi håller på att göra en julklapp till YOHIO, så om man har bilder eller nån dikt ( VIKTIGT! som man har skrivit själv!! ) kan man skicka in det till [email protected] 
Vi håller oxå på med hälsningsvideor till honom från olika städer, och undrar om du som läser detta skulle vilja vara med i en hälsningsvideo från Kalmar? Om inte du vill kanske du känner nån som vill och kan " vidarebefodra " detta? Om nån vill vara med kan ni kontakta mig på 
Twitter: @lillayohiofanet
eller här på bloggen =) 
 
kram på er alla <3
Taggar: mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: