Kärleksbrudarna

2013-11-10
18:57:00

Älskade Internet vänner
Alla pratar  om nätmobbning och mobbning på nätet, men det är inte alltid dåliga saker på nätet. Här kommer en hel massa snälla kommentarer från en jättesnäll tjej som heter Wendela: ( från twitter )
 
Först är det alla komentarer hon skrev till mig om en dikt  som jag skrev till  henne:
 
OMG Du får mig gråta!! Bokstavligen! GUD VA FINT DU SKRIVER!! Du är för underbar!! Sötaste du!! Är helt mållös!
Alltså jag kan inte förklara min tacksamhet med ord <3 :´) TACK!! 
Så himla fint skrivet och jag kan inte förstå att detta är till mig! <3 :´) Så HIMLA fint <3 :´) Du  är underbar! <3
DU ÄR UNDERBAR 
Jooo! Du är fiiin! Även om duu kanske inte tycker det <3 Du måste i alla fall inse att ditt hjärta är av guld! <3
 
Alla dom var bara från den dikten.
Och här kommer en hel massa fler kommentarer:
 
Den är ju jättefin! <3
Du är  jätteduktig <3 :)
Måste bara tacka dig igen för den fina dikten om mig!!! Ingen har någonsin skrivit en dikt till mig förut! TACK!!! <3
<3 Åh förstår <3 Finns om du vill prata om de eller så <3
 
<3 Om det skulle vara något så finns jag ALLTID <3
 
Tyvärr så går det nog inte att göra något åt jobbiga brorsor <3 Du är så gullig <3
 
Naaaw :') <3 Jag har faktiskt inget svar på din fråga..... <3 :') Sötis
 
<3 ÄLSKAR ER!!!!
 
jag vet inte, tror inte det. <3 Känns bättre nu, TACK för att du vill hjälpa mig! <3
 
<3 du är så gullig <3 privat
<3 TACK privat
<3 Aww
 
? Hur menar du Sötis? <3 privat
<3 Åh du får säkert chansen att träffa denna person igen fina du <3
 
Åh lycka till!!!! <3 oviktigt
hihi Naaw <3 Let us become superstars! <3
 
Naaaw tack <3 jobba på du med fina du <3
 
Det är DU som skriver fint!!!! Du får mig bli rörd :') Fina du! TACK för ditt stöd det betyder så mycket!!! Kommer finnas för dig!!! Glöm det aldrig fina du! <3
Naaaw finaste du!!! <3 :') Kommer finnas där och stötta dig hela tiden! <3 (Dikten du gjort till mig är så himla fin) <3
 
Åh :') Fina du! Orden räcker inte till att beskriva hur mycket du betyder för mig heller <3 :') TACK fina du!
 
Åh söta, fina Linnéa <3 :') <3
 
Naaaw fina du! <3 :*
 
Du är ju fin! Så jag måste tala om det! <3 :')
 
önskar jag kunde höra när du spelar den <3 <3 Vi får lyssna i våra drömmar och tankar <3
 
<3 Naaw <3 Vad vackert du spelar, jag hör någon vacker melodi i huvudet just nu <3
 
Jag finns för Er båda <3
 
Fina du! <3 <3 :') Du är underbar <3
 
 
Det var allt, men det här var bara från fem dagar... Ni fattar hur underbart lycklig man blir när man får sånna här underbara kommentarer varje dag. Det här kanske var lite jobbigt att läsa men jag vill att ni ska förstå hur mycket Wendela betyder och att allt på internet inte bara är dåligt. Det finns bra saker också. <3 man ska inte tro på alla rykten. 
 
Det går förresten ett rykte om att YOHIO ska vara med i mello igen, RYKTE. Inte fakta. Han ska kanske vara med i mello igen. ( Om han ska det hoppas jag att han vinner!! såklart! ) men om han vinner går det också rykten om att han ska lämna Sverige och åka ut och göra en världsturné ( eller om det var Europa...? ) och jag vill inte att han ska lämna Sverige! Jag menar asså gud va kul om han blir känd i europa eller kanske till och med världen, men han får inte glömma bort fansen i Sverige! Vi kommer alltid vara här och fan-girla. 
 
Det här blev långt men det är värt det =) 
 
Taggar: mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: