Kärleksbrudarna

2013-05-09
17:18:00

Signe... varför sa du inget?!?!?!?!
Läste precis bästisens blogg ( karleksbruden.blogg.se ) ( tog min idé! ) och fick reda på en hel massa saker som jag inte visste, men det var bra skrivet... ska göra som du bästis... om jag får...
 
efter matrasten i ons. Blev jag och Gustav ihop, och han överdrev lite men, okej, jag har alltid väldigt krongliga förhollanden och hoppas att det inte blir så komplicerat den här gången... och han typ pussade mig flera gånger och Signe ( bästisen ) störde sig väldigt på det. Men jag tycker det är... " mysigt ".  
 
Var på Yohios signeringsturné idag och fick en Yohio tröja signerad!!!!!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Var så laddad, känner mig... överlycklig. Önskar jag hade stått lite längre fram.. men jag stog endå väldigt långt fram när han sjöng, fick några riktigt bra bilder =)
 
P.S när jag blev ihop med Gustav när vi körde vi skp, och då var alla ( nio ) i femman med, och jag stör mig så sjukt mycket på Herman! Han är ny och helt dum i huvudet! Och det värsta av allt...
HAN GILLAR MIG!!! lite för mycket! Han stylar hela tiden och tror han är bäst på allt men han suger! 
 
Hoppas du inte läser detta Herman.. om du gör det; skärp dig! Du är inte bäst och jag gillar inte dig så låt mig vara! Sluta styla och bli normal!

Kommentar:
#1: Signe

Linni jag störde mig inte ett dugg på att ni pussades, det var bara något annat men jag vet inte alls riktigt vad.. :/

Svar: okej då
Linnéa V

2013-05-09 @ 17:46:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: