Kärleksbrudarna

2013-05-13
15:05:29

Praktikant
På kvällarna ligger jag ofta och tänker på vad som har hänt, vad som hade hänt om jag hade gjort det, vad som kommer hända och vad som händer om jag gör det. Det kan vara allt från att lämna en lapp till att pussa nån´.
 
Idag i skolan var väl en helt vanlig dag, tror jag...
nej! Vi hade ju en praktikant, jag minns inte ens vad han heter men han går i 7;an och var hyffsat söt... men om jag ska vara ärlig så har jag träffat MYCKET sötare killar än så...
Om jag ska säga som det är så vill jag att Gustav ska läsa min blogg sammtidigt som jag inte vill att han ska läsa den... JOBBIGT!
Om han läser den så kanske han blir ledsen ( jag tänkte skriva en sak som han nog inte skulle tycka om men ångrade mig... ) men om han inte läser den så vet han inte hur jag tycker och tänker!  snart ska jag skriva med stortån och får inte sudda och vi får se hur det går...
" hej jg heter linnnea memn klalölöas liinnio " gick sådar =S 
Taggar: mitt normala liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: