Kärleksbrudarna

2013-05-15
19:25:45

Förklara för mig!!!!?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför känns det som förra gången!!! ( Näää det gör det inte men lite... ) 
Önskar att jag kunde förstå killar bättre... Dom är så komplicerade!! Dom kanske tycker vi ( tjejer ) är komplicerade... elr??? 
Om det är nån´ kille som läser så kan dom väl kommemtera om ni/du tycker vi ( tjejer ) är komplicerade... elr ni/du kanske har ett bättre ordval =) Hsh så vill jag förstå hur killar tänker... KAN INTE NÅN´ FÖRKLARA FÖR MIG HUR DOM ( KILLAR ) TÄNKER?!?!?!?!? 
 
Feel...Awesome
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Signe; förstår du killar???
Taggar: mitt normala liv;

Kommentar:
#1: Signe

hehe ganska kul att du hade ett sånt mellanrum men.. asså nee, det gör jag nog inte :P Men det kan väl inte vara så svårt, jag tror faktiskt att det är mycket svårare att förstå tjejer! :) Av många anledningar, tex den där gå tidigare från gympan anledningen..

2013-05-16 @ 15:17:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: