Kärleksbrudarna

2013-05-01
08:46:41

ฟสสะทู่สรเะฦฦฦ
Hej!
Jag vet att det var väldigt ( !!!!!!! ) länge sen jag skrev och vi får hoppas att... ja... hoppas ni.

Jag är sååååååååå exalterad!!! I Sep. kommer det hända en jätte rolig sak!!!! Jag vet att det är långt kvar men ända!!

Yohio vet ju alla vem det är... ( tror jag... ) ( tillochmed min obildade fördetta Gustav D ( nämner inte efternamnet! ) vet det! ) Förut ( bu hu hu!! Bandet har splittrats!!! ) spelade ju Yohio i bandet Seremedy, Yohio spelade gitarr, han som sjunger heter Seike och han har en jätte bra blogg som heter Seike.se ni borde läsa den... elr iaf checka den.

På fredag är det marknad har i lilla Nybro och jag har lovat min bästis ( som är i London!!! ) att jag ska köpa godis till henne, men nu när man tänker efter så blir väl godiset gammalt innan hon kommer hem... elr???? man kan ju lägga det i en plastpåse, då håller det väl längre, elr????
hsh så gjorde hon en lista till mig med saker jag skulle köpa ( godis ).

Jag ska ta bort inläggen om Gustav... det känns lite pinsamt :$

ิำ้ฟยยั

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: