Kärleksbrudarna

2013-02-16
15:31:00

William Spetz/ anledningar att säga nej
Hej! Har precis legat och kollat på alla Williams lista, med William Spetz... dem var roliga! Jag har aldrig kollat på hans videor förut. 
 
Jag har en vän som kommer och vill leka varje dag, typ. Det är väldigt jobbigt och här kommer:
ANLEDNINGAR ATT SÄGA NEJ

* Jag måste borsta tänderna på min katt.
* Killen på MTV sa att jag inte skulle gå någonstans ( går med vilken kanal som helst! ).
* Jag har planerat att åka ner till Coop och prova tandpetare.
* Jag håller på att träna på att vara allmänt otrevlig.
* Jag ska tälja en totempåle.
* Jag har planerat att ta över världen ikväll ( kan tas som ett skämt! ).
* Jag vill inte lämna min självmordsbenägna katt själv.
* Mitt undermedvetna säger " nej ".
* Jag glömde min kropp i mina andra kläder.
* Jag ska kasterera alla mina blommor.
* Vi har bytt lås på vår dörr, och nu kan jag inte komma ut.
* Jag gör en film som heter " Saken som växer i mitt kylskåp".
* Jag går inte ut på dagar som slutar med " g ".
* Det finns för många svältande i världen.
* Jag måste tortera källarråttorna med en stekpanna.
* Jag försöker bli impopulär.
* Jag måste färga min hare.
* Jag väntar på att Lady Gaga ska ringa. 
* Du vet hur vi psykopater är.
* Min farfar har rymt igen.
* Jag ska räkna borsten på mintandborste.
* Mitt horoskåp varnade mig.
* Jag måste sitta och vaka över en döende myra.
* Jag ska sortera snabbmakaroner.
Det var alla, hoppas någon fungerar... 
 
kramizar <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: