Kärleksbrudarna

2013-12-21
13:21:14

YOHIO!
YOHIO är först ut i mello!! Vill sååå gärna gå!! men biljetterna är väl redan slut... Fan. Jag kommer varken få gå på mello elr hans konsert " together we stand alone " i Stockholm... Jag har inte varit på en enda konsert!! Bara EN liiten signering i Kosta, och då sjöng han bara tre elr fyra låtar... ÅÅÅÅ!! Jag vill jag vill jag vill!! Men livet är orättvist. Vissa har sett honom säkert tjugo gng och jag en gång. Är inte det lite orättvist? Bara för att jag inte är jätterik och har nån som vill gå med mig behöver jag ju inte sitta ensam hemma! 
Jag har inte heller varit på nån " meet and great " elr " fan meet " elr nåt sånt! Alla har så kul och jag är så ensam! =(
 
Taggar: MIN ÄLSKADE YOHIO;

Kommentar:

Jag har inte träffat honom en enda gång. Men jag vet att det kommer hända mig någon gång också<3 Jag lovar att du kommer få träffa denna underbara person igen! Kram <3

2014-01-09 @ 17:46:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: