Kärleksbrudarna

2013-12-20
19:44:19

Tack!
Vill bara säga tack till mina underbara vänner som hjälper mig genom alla svåra stunder...
 
Jag börjar med dig Hanna:
Du är så ortoligt kreativ och rolig! Normalt är tråkigt och annorlunda är kul! Kom ihåg det! ;) 
Videon fick mig att gråta så när den tog slut såg jag ut som ett monster! Jag har inte riktigt fattat att du alltid varit där... Nu när jag tänker tillbaka så har vi gjort rätt mkt tillsammans! När bästisar sviker finns jag här och kan hjälpa dig, precis som du hjälpte mig. Innser att jag bara har tänkt på framtiden och inte levt i nuet. Har alltid sagt att jag BARA vill gå med " Klara " i 7;an men jag har ändrat mig. Jag har inte förstått vilken  underbar vän du är! Du är så snäll och rar, ger mig alltid underbara kommentarer och oväntade sms. Du är jättesöt och jag älskar att ha dig som vän! 
 
 
Sen blir det min " twitter-vän " Wendela:
Varje gng jag är på dåligt humör kan jag alltid prata med dig. Du står vid min sida och ger bra tips! Du är så underbar och vacker! Alla ungdomsmottagningar och psykologer släng er i väggen! Det enda som hjälper är en riktig vän! En som aldrig sviker och står vid ens sida vad som än händer. En som ger en glada och peppande kommentarer varja dag och får en att må bättre! Endast riktiga vänner väljer att chatta med en och strunta i familjen en stund. Om det är nåt behöver jag bara skriva antingen på kik, Twitter elr Skype så är du alltid där. Du betyder så mkt och numera en stor del av mitt liv. Du fyller en stor del av mitt hjärta och kommer alltid göra det! Du betyder mer än flera av mina vänner jag känt hela livet.
 
 
Till sist är det min älskade Emelie: ( oxå från Twitter )
Med dig kan man prata om vad som helst! Du förstår alltid och hjälper mig på bästa möjliga sätt! Händer det nåt kan jag alltid prata med dig. Även fast vi bor säker 100 mil från varandra och aldrig har träffats känns det som att vi känt varandera i hela livet. När " främlingar " blir tajtare än vännner från dagis är man riktigt bra! Nästan bäst! ( Bäst är såklart YOHIO! ) Även fast du bor så långt upp och jag så långt ner känner jag på mig att vi en dag kommer träffas och ha jättekul tillsammans! Du är så gullig och rar! Vad skulle jag gjort utan  dig? 
 
Kommer aldrig kunna beskriva hur mkt ni tre betyder för mig! Ni är mitt liv och jag skulle inte kunna leva utan er! Vill skriva så mkt mer men jag har inga ord! Ni är allt och allt är en alldeles för liten beskrivning av hur mkt ni betyder! Utan er skulle jag vara helt vilsen och bortgången. Kanske inte ens gillar YOHIO lika mkt som jag gör! Kanske ska skriva nåt fint om honom oxå?
 
 
Till YOHIO:
Du har förändray mitt liv så ottroligt mkt så jag kan inte beskriva det. Du har fått  mig att vara mig själv och inte bara följa med strömmen. Jag ser ut som jag vill och är som jag vill. Jag fortsätter vara ett stort fan även fast ingen annan tycker om dig. Visst svider det till ibland när nån säger nån taskig kommentar men så fort jag sätter på din musik läker såren och jag kan fortsätta. Dina låttexter är så meningsfulla och får mig att gråta nästan varje gng. Du gör som du själv vill och bryr dig inte om andra. Du kör ditt race och om du inte vinner bryr du dig inte så mkt. Det är bara en kul grej. Du är så gullig och bryr dig alltid om alla andra. Din stil. Din röst. Din leende. Ditt hjärta. Dina ögon. Din insperation. Du.
 
Ni finns alltid där och hjälper mig, ni lever föralltid i mitt hjärta. Älskar er mina sötisar! Ni betyder allt.Utan er skulle jag inte vara densamma. Ni är där och peppar mig att fortsätta. Ni ger mig komplimanger när jag gjort nåt bra. Tröstar mig när jag är ledsen. Får mig att aldrig vilja lägga på när jag är glad. Ni sprider kärlek och glädje. Med er vill jag leva resten av mitt liv. Jag vill att ni ska stå vid min sida så jag kan hjälpa er lika mkt som ni har hjälpt mig. 
 
Så, nu känner jag mig rätt så klar... Vill skriva mer och mer och mer men som sagt. Det finns inte ord för min tacksamhet. Ni äger. Det är allt jag vill säga.
 
Sköt om er nu <3
 
Forgive me my weekness
but I don´t know how
without you it´s hard to survive 
 
 
<3
Taggar: mitt normala liv;

Kommentar:
#1: Hanna :)

Tack så mkt finaste underbaraste linni!! LOVE U!!

Svar: aw tack själv Hanna för att du finns! <3
Linnéa V

2013-12-20 @ 20:24:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: