Kärleksbrudarna

2013-12-10
20:20:26

Plz leave me alone
Idag i skolan var det nobel fest  och jag hade min svarta klänning på mig. Såklart kom hon fram till mig och sa:
  - allvarligt? 
Jag svarade inte på det och hon går iväg. Hatar henne så mkt just nu... Asså leave me alone! Jag får fan klä mig hur jag vill! Sminka mig hur jag vill! Lyssna på vilken musik jag vill! Fan-girla till vilken artist jag vill! ( YOHIO OCH SEIKE!! ) Det är inte ok att dissa min klädstil, jag gillar min stil. Du får tycka va fan du vill men säg det inte högt, prata inte bakom ryggen på mig, bara lämna mig ifred. Du sabbade min dag, och har förstört många andra dagar oxå. Så kan du inte bara lämna mig ifred? Snälla. Jag vill inte ha dig som vän på facebook elr chatta med dig på kik. Do it irl istället för på nätet!! Be om ursäkt!! Jag har inte gjort nåt!! Det är du som är mobbaren! Inte jag! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: