Kärleksbrudarna

2013-12-08
15:14:06

Mår inte bra
Okej, är sjukt ledsen på gund av en tjej i skolan...
Hon kom fram till mig på en rast och var typ jätteglad för hon ska ha en röd ( tror jag det var ) klänning på nobelfesten ( som är på tisdag ). Jag svarade då glatt att jag skulle ha en svat klänning på mig, då blev hon typ jättesur och sa:
  - Asså kom igen, du ska väl inte sminka dig så? Man ska ju vara fin/vacker på nobelfesten! 
 
Är inte jag fin?
Jag tycker jag är vacker i min goth klänning och " fågel sminnkning " ( som dom kallar det ) och " YOHIO sminkning ".
Fine att ni inte gillar YOHIO men jag tycker om att klä mig annorlunda, svart, " gothigt ".
Sen på rasten gick jag inte ut och då sa hon:
 
  - Gick inte du ut?
  - Nä
  - Asså åh! Du kommer bli en ruttnande emo.
 
man bara; Jaha, tack.
 
Är det nåt fel på mig? Jag är typ den enda i klassen som gillar YOHIO
Jag är den enda som sminkar sig så " mycket "
Jag är den enda  som inte fan-girlar över " One Directiion " elr " Justin Bieber " 
 
Asså jag vill inte smälta in men jag vill ju inte vara utanför heller... 
Jag vet att jag inte smälter in
Jag vet att jag är annorlunda
Även fast attjag ser hård och tuff ut och sminkar mig svart betyder det inte att jag är hård och tuff på insidan... 
Jag tog riktigt illa upp och har pratat med mamma, Uliss och andra tjejkompisar på nätet och ska prata med en lärare men jag känner mig ändå inte bättre. 
 
Jag trodde att vi var väldigt bra kompisar men, tydligen inte.

Kommentar:
#1: Tjejen som du hatar

Förlåt...

2013-12-16 @ 18:16:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: