Kärleksbrudarna

2013-12-22
17:54:41

Det här är till min finaste Wendela som betyder allt!! <3
Vart ska jag börja? Hur vacker du är? Hur underbart snäll du är? Hur mkt du har hjälp mig? 
 
Okej, nu kör vi!
Wendela, du är så underbart vacker med ditt mörka långa hår, som alltid ligger fint platt och ny bortsat. Dina vackra bruna ögon gnistrar av livsglädje och energi. Även de mörkaste dagarna kan du lysa upp i mitt mörka rum. Svart är kanske inte riktigt din stil... Det är mer jag som är svart och du färgglad. Du är lika vacker på insidan som på utsidan! Varje dag ger du mig snälla och uppmuntrade kommentarer. Du får mig att känna mig värdefull och faktisk kanske behövd. Nu för tiden har jag rätt så många dåliga dagar men varje gång lyckas du göra mig glad igen! Jag vet inte hur du gör, det räcker nästan med att jag pratar med dig så blir jag på mkt bättre humör! 
" varje gång jag ser dig är det som allting stannar till, och jag vet inte varför "
Ibland kan du helt randomly bara skriva nåt till mig. Då blir jag super glad. 
Citat från idag:
" Alltså UNDERBARA DU!!! Alla dessa ord värmer mig så mycket. Mitt hjärta blir så varmt av alla fina ord du säger. Du förtjänar själv allt det du skrivit själv och så mycket mer! Du förtjänar en pojkvän och sanna vänner som bryr sig om dig! Du förtjänar kärlek och att få träffa YOHIO! Du förtjänar allt detta så mycket, underbara du! Dina ord får mig bli så varm i hjärtat. Jag minns när du skrev att YOHIO borde läsa mina tweets och nu detta! Det betyder mer än mest. Du förtjänar så mycket mer än jag kan ge dig älskade du! Allt jag kan göra för dig är att stötta dig och fortsätta älska dig för den undebara person du är! Omtänksamma fina människa <3 TACK!!!! " 
och allt det var bara för något litet jag skrev till dig! <3 Du betyder allt, du vet det va? Du finns där för mig när jjag mår dåligt, men ocå när jag mår bra! Du peppar mig hur jag än ,år och får mig alltid att må bättre än jag nånsin trodde jag kunde! Varje gång överraskar du min med snälla ord och underbara kommentarer. När det kändes som att alla hade övergivit mig fanns du kvar, jag grät och du tröstade. När du hade öppnat mina ögon såg jag att det inte alls var som jag trodde. Det såg ju helt annorlunda ut med stängda ögon. 
Jag vet att jag inte är den enda du skriver med och tar hond om, och jag tror att alla som " kännner " dig håller med om att du förtjänar allt i världen. Du är underbar och bäst, du äger!! Du  bryr dig faktiskt om oss påriktigt och låtsas inte! Du är du, och du är bra! <3
 
Ett liv utan dig, det klarar jag inte.
 
Hoppas det här räcker! <3 Älskar dig så mkt att ord inte kan beskriva hur jag känner. Varje gång jag pratar med dig lixom blir jag helt varm inombords och all sorg flyger ivär. Värmen börjar vid hjärtat och sprider sig långsamt ut till alla vrår i hela kroppen. Jag kan inte bekriva den kännslan. Det är som att du dricker varmt te. Och du känner hur värmen spprids från matsrupen ut vid lungorna och ner i magen. Men ser försvinner den känslan. Det gör det inte när jag har pratat med dig. Den varma känslan sitter kvar i hela kroppen i flera dagar, enda tills jag hör din underbara röst igen. Känslan när man träffar YOHIO och får sin cd signerad eller när man hoppar och skriker till  My murderous urge, så känns det att prata med dig. Ni vet känslan när det blir repor på ens YOHIO skivor, så känns det att inte prata med dig.
 
Jag vill föralltid vara din vän <3
 
Till min älskade vän Wendela från mig, det lilla yohio fanet.
Taggar: Jag älskar dig;

Kommentarer:
#1: Thi Thu99

Åh UNDERBARA,FINA,SÖTA,VACKRA DU!! ALLA dessa ord berör mig mer än jag någonsin kommer kunna förklara för dig! Du betyder så mycket!

At höra din röst och dina ord får mig alltid må bättre. Du får mig le. Du får mig må bra! Allt vi pratar om får mig på bättre humör.
Det är meningen att detta ska vara en kommentar och inte en roman. Men jag måste bara förklara en sak innan jag avslutar denna kommentar.

DU Linnéa betyder mer än jag kan säga. Allt du gör för mig varje dag räcker gott och väl och kommer alltid göra det. Jag kommer vara min vän länge! Länge! Alltid! (Om du vill vara min vän för alltid) <3
Att du varje dag skriver till mig ger mig känslan av att jag är älskad, viktig och omtyckt.
Du Linnéa förtjänar så mycket underbara saker. Du är värd så mycket. Jag älskar dig så mycket. Du betyder så sjukt mycket. Att du alltid stöttar mig.

STORT TACK FÖR ALLT LINNÉA! <3
Kram och massa med kärlek till dig!

//Wendela (@thi_thu99)

Svar: Orkar inte skriva ännu ett till såhär långt inlägg men du vet att jag älskar dig iaf! <3 Du är min ängel och jag din fallna ängel, i är så olika och jag tror det är det som gör att vi passar ihop! <3 Längtar till den dagen då vi träffas ( för jag vet att vi kommer träffas ) <3
Linnéa V

2013-12-22 @ 18:20:59
#2: thi_thu99

Linnéa. Jag läste detta fina inlägg igen! Jag gråter. Du förstår inte hur underbar du är! Jag menar det verkligen! Allt du gjort och ännu gör för mig är otroligt. TACK! du är verkligen min ängel och jag älskar dig för den du är! Tack för att du finns! <3 :')

2014-01-26 @ 20:34:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: